duminică, 25 aprilie 2010

exact asa ma gandeam si eu..

 edit:  da frate sunt chiar 4 pixeli, deci m-am uitat atent si sunt chiar 4 :|


faza e ca.. nu am mai postat de ceva vreme si fanii mei sunt sigur dezamagiti.. dar ce ar fi sa scriu totusi ceva? ceva interesant..pai:-?? langa mine am o sticla de cola si ma tot uit la o poza cretina in care e un punctulet albastru si o sageata care arata spre el si scrie "4 pixeli" si chiar ma chinui de ceva vreme sa imi dau seama daca totusi sunt chiar 4 =))
..plm, trecand peste asta, trebuie sa mentionez ca in viitorul apropiat o sa fac un tort cu o tipa si dupaia o sa ne uitam la un film, deci va rog frumos :)) .. lasand la o parte chestia asta, inca tind sa cred ca innebunesc din ce in ce mai mult pe zi ce trece, imi trec prin cap tot felu de teorii si chestii dubioase, si chiar pot sa ma laud cu un IQ care are impresionanta valoare de 165.. citesc in continuare carti de manipulare, care dezvolta paranoia deja existenta in capul meu, care accentueaza vocile care se cearta in mintea mea, care ma fac sa gandesc altfel si sa vad viata din alta directie. si pana la urma, de ce imi bat defapt capul cu toate astea? de ce sunt obsedat de freza mea care sta mereu aiurea? de ce ador hanoracul meu rosu? de ce beau cola in fiecare noapte? de ce caut si nu gasesc persoana potrivita? de ce nu imi dau seama ce e defapt viata? plm, multe intrebari, niciun raspuns, dar...dar..o sa fiu nevoit sa inchei aici, pt caa am ramas in pana de idei, lucru care se intampla frecvent, si va promit ca o sa mai scriu cat de curand un post interesant ..

va iubesc:x

3 comentarii:

  1. i'auzi la el: fanii
    astept sa treci si cu niste comentarii pe la mine

    RăspundețiȘtergere
  2. hm.. n-ai zis crema de zahar ars?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. unele intrebari mi le pun si eu mereu cel mai des ce cu 'de ce beau cola in fiecare seara ":))si cea cu 'de ce caut ceva ce oricum nu o sa gasesc ":)

    RăspundețiȘtergere