luni, 22 martie 2010

Daca niciodata nu trebuie sa spui niciodata.. atunci de ce mai exista termenul? si e folosit chiar in expresie.. aiurea :|

mda.. am un monitor de 24 de inch in fata mea, un geam deschis undeva in spatele monitorului prin dreapta si o veioza aprinsa in stanga mea.. beau un pahar de cola si stau pe un scaun inalt din piele neagra care se lasa comod pe spate. Daca imi dau castile jos constat ca e liniste, daca sting veioza constat ca e noapte, daca stau sa ma gandesc constat ca ABEREZ si spun chestii fara rost, de care nimeni nu e interesat, adica EXACT ca de obicei.
De ce fac chestia asta? Sincer nici eu nu stiu, dar tinand cont ca sufar de o forma rara de ADHD si sunt singura persoana pe care o cunosc cu dizabilitati neuronale grave (glumesc :)) ) ar trebui sa fie de inteles de ce ma comport asa. Daa, spun chestii fara rost pt ca nu am ce face, pt ca ma plictisesc, pt ca sunt singur intre 4 pereti portocalii si un tavan alb (deci va rog).
Daca asteptati sa cititi ceva interesant in urmatoarele 1000 de cuvinte, exista un buton rusu cu un X pe el, in dreapta sus (daca e pe fullscreen)care chiar merita apasat. Daca nu..ENJOY..
As putea sa spun ca exista in viata mea o persoana semi-retardata, semi-cretina si semi-idioata care face chestii cu adevarat retardate, cretine si idioate. Nu dau nume si nici explicatii dar ar trebui sa se stie si pun pariu ca acum are un zambet de copil cretin pe fata. normal :-?? Inca sufar ca mi-am pierdut bricheta mea preferata, argintie, ZIPPO, si imi doresc din toata imima sa ii cada unghiile aluia care a gasit-o (muie baa), asa.. incep sa devin din ce in ce mai fericit ca a inceput sa se incalzeasca afara si azi au fost 22 de grade, deci OMG :-o.. Asa.. si cum spuneam ma plictisesc... ma plictisesc..
Aaa.. gata ma:)) nu v-am spus teoria Universului. Deeeeci totul a inceput intr-o seara cand stateam degeaba in pat, asa cum fac yo mereu si ma gandeam la chestii idioate.. Si mi-am adus aminte ca anul trecut m-am certat cu profu de religie pe tema: universul e infinit.. Ala zicea ca da.. yo zoceam ca nu.. el ma intreba de ce, yo ii spuneam ca asa e pt ca simt eu asta, el spunea ca Dumnezeu spune ca e infinit, eu spuneam ca imi bag pla :))asa,.. si cum ma gandeam yo asa.. mi-a venit o ideee. Si cu imaginatia mea formidabila am dezvoltat o teorie deosebita care consta in urmatoarele: Ganditi-va asa.. la un atom (adica dala miiiic). Ok, acum toata lumea are un atom in minte.. Atomu ala nu e o chestie pur si simplu.. e compusa din ceva.. protoni, neutroni, mortii amsii ce ne-a mai zis aia la chimie.. ideea e ca si chestiile din care se stie ca e compus tre sa fie si ele compuse din alte chestii, ca doar nu sunt asa pur si simplu.. ca noi nu suntem pur si simplu oameni, suntem compusi din tot felu de kkturi, din ce in ce mai mici. Si daca nu dispunem de tehnologia necesara pt a studia atomul, asta nu inseamna ca nu exista si alte kkturi mai mici decat el. Ok, tinand cont de ceea ce am povestit pana acum, hai sa ne imaginam tot universul asta "ïnfinit" ca pe un ATOM.. galaxia noastra e o parte minuscula dintr-un atom, planeta noastra e ceva insignifiant, noi nici nu existam, suntem foarte foarte mici,o particica infima din ATOM. Dar hai sa ne gandim asa..Cate lucruri mai mari decat un atom exista pe lumea asta? FOAAARTE MULTE.. pai in concluzie dac universul (atat de mare, misterios si plm...) e comparat cu un atom, adica ATAT DE MARE pt noi, dar probabil total neimportant pentru altceva mult mai mare decat el. Vreau sa spun doar ca universul e o parte foarte mica dintr-un total urias, o alta lume, cu totul altceva.. De ce nu s-a gandit nimeni la asta? Pentru ca noi ne consideram o fiinta cu o inteligenta iesita din comun, BO$$ de BO$$, adica cum am putea sa fim noi a 10000-a parte dintr-un atom? doamne fereste.. Doar Universul e mai mare ca noi.. Dar nimeni nu s-a gandit ca poate in acest moment, cineva studiaza UNIVERSUL la microscop ! Think again ;) !

Un comentariu: