marți, 24 noiembrie 2009

wow.. ce zi :|


faza de azi:
Snow: =)))
Eu: :|
S: =))=))
E: :-w
S: =))=))
E: aa.. coaiee.. :-w
S: =))
E: coaie eu nu radeam :-L
S: aa..:| =))=))
E: coaie totusi... eu nu radeam
S:=)) =))


ok :)))

alta faza de azi.. e=eu s=snow
E: coaie am  34 lei la mine .. daca mai am acasa 37 cat pot sa cheltui din astia ca sa am in total 50 lei?
S: pai frate.. daca ai 33 lei la tine si ai acasa 37.. in total fac..
E: coaie nu conteazaaa.. cat pot sa cheltui ?
S: pai daca scadem 34 din 37, si tie iti raman..aaa
E: ok, am 11 lei de cheltuiala
S.. bine dar 37-34.. fac.. aa stai ma
E: ok frate, am 11 lei
S: bine ma uite 37 cu 34 fac.. 50 sii
E: 61 coaie..
S: inseamna ca mai ai...aa..
E: 11 lei frate
S: da ma dar daca scazi din ala....
E: COAIE MAI AM 11 LEI ESTI PROST? x(
S: aa.. da maa

=)) =)) =))


ba deci azi a fost asa.. gen foarte tare :)) sii cand am ajuns acasa ma jucam cu mingea pe hol si nuj cum am dat un sut asa mai tare si a sarit mingea si i-am spart lustra lui mama de pe hoool \:d/.. mi-a cazut in cap, m-am taiat la mana .. mrg nu mai conteaza.. ideea e ca am spart aia =))
  In rest nimic deosebit si.. siii.. SIIII... maine avem meci :X TONITZA vs. MADGEARU de la ora 3 in ASE in romana.. care vreti veniti :)

app .. http://fakeromaniak.hi5.com/ comm =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu